  • Data: 2011-04-19 21:42:25
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iokv9t$7t4$1@news.onet.pl...

    > BTW SDD kiedy to A miał pierszeństwo? Robiłem prawo jazdy w 1987 roku i
    > już wtedy światła miały pierszeństwo przed znakami.

    Widocznie miales zlego instruktora, albo jednak zle pamietasz.
    Wtedy nie bylo tak, ze "gdy swiatla dzialaja, nie patrzymy na znaki".

    Bylo, ze "swiatla sa wazneisjze od znakow", ale bylo, ze gdy one nie
    rozstrzygaja, to wtedy rozstrzygaja znaki, a gdy i one nie rozstrzygaja to
    dopiero na samym koncu "prawa reka" i inne zasady ogolne.

    Oczywiscie postawa "orwellowska" wobec zmieniajacych sie przepisow jest
    calkiem optymalna - w koncu po co pamietac, jak kiedys sie jezdzilo - wazne
    jest jak si ejezdzi teraz.

    Pozdrawiam
    SDD