  • Data: 2011-04-20 06:58:29
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: "Kabelek" <k...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    > Pierwszeństwo ma A czy B ?

    Pierwszeństwo ma A i to bojętne czy światła działają czy nie.
    Przerobione praktycznie w sądzie w Dresden. Byłem pojazdem A. Miski chciały mi
    wpakować mandat i zabrać na miesiąc prawko za wymuszenie pierwszeństwa i
    spowodowanie wypadku, bo byli świadkami zajścia i nawet przedstawili jako dowód
    nagranie z monitoringu skrzyżowania.
    Pierwszy wyrok: wymusił B. Po odwołaniu drugi wyrok: wymusił B. Zdecydował mały
    szczegół. W uzasadnieniu wyroku było jeszcze, że policja ma zawiadomić
    odpowiedziałnych za oznakowanie by poprawili błąd w oznakowaniu zgonie z
    założeniem jak ruch ma się na tym skrzyżowaniu odbywać.
    Miny misaków były bezcenne.
    Podpowiem, że rysunek jest spieprzony do komentarza lub komentujący nie zna
    przepisów i zasad ustawiania znaków drogowach.
    No chyba że w Polsce isnieją inne zasady ustawiania znaków.
    Teraz, kto zgadnie o jaki szczegół chodzi i dlaczego ?

    Kabelek