  • Data: 2017-12-22 09:28:57
    Temat: Re: Pieniądze emerytów na premie w ZUS
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-21 o 23:04, Animka pisze:

    > Mniej więcej w ten "deseń" napisałam.
    >
    > Prrogram może być tak ustawiony, że sam wyliczy ile było skreśleń na
    > dane cyferki i wybierze te korzystniejsze dla Lotto.

    To miałoby sens, gdyby lotto zarabiało w zależności ile osób wygra...
    Ale tak nie jest, maja pulę i ja rozdysponowują, więc im to wszystko
    jedno... Kombinacje o których piszesz,to kosztowna zabawka by była, a
    więc niepotrzebne kombinowanie przy czymś, przy czym kombinować nie
    trzeba (chyba, że byśmy chcieli, aby ktoś konkretny wygrał, ale wtedy
    też można zrobic to prościej....)

    --
    http://zrzeda.pl