  • Data: 2017-12-22 13:57:50
    Temat: Re: Pieniądze emerytów na premie w ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-22 o 13:37, Animka pisze:

    > To nie kombinacje. Program przecież wylicza ile jest skreśleń na każdą
    > cyferkę.

    Wyliczyć to jedno, ale sprawić, aby mieszane kulki nie dawały losowych
    wyników, to już cięższy kaliber przekrętu, a i możliwość ujawnienia
    spisku spora, bo w to trzeba zaangażować wiele osób.

    I po co? Jak już wspomniano, lotto zarabia tyle samo, bez względu na to,
    ile wygranych jest.

    Można mówić, że zwiększając liczbę kumulacji lotto może więcej zarobić,
    bo więcej ludzi zagra.

    Tyle że... na studiach miałem statystykę. Liczyliśmy tam z założonym
    poziomem ufności (np. 95%, 99%) na ile możliwe są określone zdarzenia
    statystyczne. I gdyby wyniki w lotto były w taki sposób fałszowane, to
    podejrzewam, że można byłoby matematycznie podać dowód na to, że wyniki
    nie są losowe.

    Jak na razie, teorie takie snują tylko wariaci i głupcy pokroju Animki.

    --
    Liwiusz