  • Data: 2017-12-28 10:15:57
    Temat: Re: Pieniądze emerytów na premie w ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-28 o 10:05, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Kiedyś standardem było wysyłanie 6 zakładów na jednym kuponie, teraz
    > zazwyczaj jedna osoba wysyła 1-2 zakłady (zdarzają się oczywiście ci co
    > wysyłają więcej). Kiedyś było to spowodowane tym, że tak chyba nawet
    > taniej na zakład wychodziło, że 6 zakładów lepiej było wysłać, niż 1 na
    > jednym kuponie.

    Nigdy (tj. od lat '90, jak zacząłem grywać) nie było tak, aby 6 zakładów
    na 1 kuponie było tańsze niż 6 zakładów na 6 kuponach.

    Podejrzewam, że powodem tego, że teraz wysyła się 1-2 zakłady jest to,
    że teraz 1 zakład kosztuje bodajże 3zł, czyli 6 zakładów kosztuje 18zł -
    sporo. Za moich czasów jak grałem, te 6 zakładów kosztowało coś koło
    5zł, i się tak utarło ze zwyczaju, że się wysyłało po 6, bo cena za 1
    zakład to była naprawdę jakaś drobnostka rzędu obecnych 50gr. Potem
    podwyżki spowodowały, że ludzie zaczęli się ograniczać.

    --
    Liwiusz