    From: t...@w...pdi.net
    Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pewna firemka - niezwykłe badania!
    Date: Wed, 11 Sep 2002 12:57:25 +0000 (UTC)

    In pl.soc.prawo Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Mam zglosic do Kasy Chorych dystrybutora? Czy firme? Bo ta akurat firma
    > jest 'objazdowa' i jezdza z tym superkomputerem po miastach, gdzie ich
    > dystrybutorzy maja zarezerwowanych minimum pieciu 'losiow' :)

    Adres: http://bioterapia.com/OBERON.htm
    Cytat:

    "Lekarz prowadzacy badanie przy pomocy komputera dobierze indywidualnie
    preparaty roslinne koncernu ARKOPHARMA sluzace skutecznemu wspomaganiu
    leczenia oraz profilaktyce zdrowotnej."

    Mysle, ze mozna im zrobic dokladnie tyle co bioenergoterapeutom czy tym co
    wtykaja swieczki w uszy.

    Gorzej, jesli Oberon wmawia ze przeprowadza badanie medyczne a cytat wlasnie
    na to wskazuje. A opis przypadku twojego taty z kolei pokazuje, ze to hucpa.
    Czyli sprawa powinien zajac sie jakis nadzor lekarski ktory na przyklad
    sciga ludzi ktorzy wyrywaja zeby bez dyplomu (chyba, ze mozna to robic bez
    dyplomu - nie wiem). O ile w ogole taki nadzor istnieje. Czy twoj tata wzial
    rachunek za usluge? Tak sobie mysle, ze moze jest szansa na odzyskanie
    pieniedzy i przy okazji uziemienie oszustow wlasnie w ten sposob.

    > Berberek

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)