  • Data: 2002-09-11 10:44:41
    Temat: Re: Pewna firemka - niezwykłe badania!
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Sep 2002 12:10:48 +0200, "Jurek" <s...@p...pl> wrote:

    >zanim wiecej ludzi zostanie oszukanych, bo ludzie lapia sie na
    >takie teksty jak "superkomputer".

    Oczywiscie masz slusznosc. Ale juz wiecej ludzi zostalo oszukanych.
    Wiekszosc niestety o tym nie wie. Moj ojciec (niech juz zostanie, ze
    ojciec) tez by zapewne nie wiedzial, bo jest osoba starsza i niewiele
    wie o wspolczesnej technice. Dowiedzial sie dopiero wtedy kiedy mi o tym
    powiedzial.

    > Szczegolnie jesli ktos jest powaznie chory chwyta sie kazdej metody zeby sobie
    pomoc.

    Nawet jezeli nie jest chory - 'superkomputer' wmawia mu choroby, na
    ktore w rzeczywistosci nie cierpi. Depresja tym spowodowana moze sie
    przeciez zle skonczyc.

    Ponadto nie wiadomo jakie dzialanie maja te cudowne drogie preparaty -
    ziola zbierane są we Francji, zamrażane i przetwarzane bez żadnej chemii
    itp.

    'Lekarze' obslugujacy pacjentow wmawiaja im, ze te ziola powstrzymuja
    starzenie sie, zatrzymuja mlodosc...

    Sam system nazywa sie OBERON. Podobno jest drugi taki w Polsce - w
    miejscowosci o nazwie Rybno.

    Jezeli ktos z Was chce sie tym dalej zajac - moge dac namiary na
    dystrybutora - mozecie sie umowic na wizyte i zobaczyc co i jak.

    Ja do prokuratury tego nie zglosze - nie mam zaufania. Facet z Rybna,
    mimo, iz ludzie wygrywali z nim w sadzie sprawy cywilne - dalej dziala i
    ma sie dobrze.

    Berberek