    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pewien artykuł PoRD
    Date: Sat, 14 Mar 2020 18:20:31 +0100
    <1i4k0bgtxoiy0$.155c6a86y34kh.dlg@40tude.net>
    <5e6cd340$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <1kzlzi47le81$.2y9wyrcu5l2u.dlg@40tude.net>
    <5e6d0182$0$511$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2020 17:08:34 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Głownie wynika, że usunięto. Uważasz, że na skutek usunięcia tego
    > przepisu należy wjeżdżać przed nadjeżdżający pojazd? Czy, że mądrym jest
    > zatrzymywanie się tam :-)
    Dokładnie tak drogi Watsonie. Rowerzysta może wjeżdżać do woli pod
    pojazdy na P-11 a jeśli kierowca nie wyhamuje to już jego wina. Nie
    zachował wymaganej ostrożności. Podobnie wkrótce będzie na przejściach
    dla pieszych. Pieszy może sobie do woli wchodzić pod samochody a one
    mają tak jechać by pieszego przepuścić. To wszystko to oczywiście strona
    prawna która ma się tak do praktyki jak pięść do nosa, no ale tu
    zajmujemy się stroną prawną właśnie a nie zdrowym rozsądkiem.

    > I co to ma wspólnego z naszą dyskusją. Tego przepisu - jak sam
    > zauwazyłeś - nie ma, a znak na tym skrzyżowaniu stoi.
    To znaczy że go postawiono błędnie, ponieważ nie może jednen znak mówić
    co innego niż drugi w tych samych okolicznościach. A dokładniej, jeden
    ze znaków jest zbędny.
    Nie możesz np. na jednym słupie powiesić A-7 i D-1 frontem do
    nadjeżdżającego, dociera do ciebie bezsens takiej czynności?

    --
    Jacek
    I hate haters.