    From: "pluton__" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Patrol na drodze
    Date: Fri, 20 Oct 2006 17:16:27 +0200

    > Moze raz jeszcze podkresle - watek dotyczy nie pasa ruchu, a tego ze
    jedziesz max dozwolona predkoscia, wiec jakie tu jest blokowanie ruchu,
    skoro inni NIE MAJA PRAWA jechac szybciej?

    Mozna by powiedziec tak: a jedz sobie szybciej, niz pozwalaja
    przepisy/warunki na drodze. Najwyzej dostaniesz mandat
    albo sie zabijesz.

    Ale z drugiej strony taki gosc moze zabic kogos innego i wtedy dupa.

    Ja stosuje podejscie elastyczne: jezeli jest to mozliwe
    i nieuciazliwe (nie wiaze sie z jakims drastycznym ustepowaniem
    pasa, niebezpiecznym wjezdzaniem na prawy pas komus przed nos,
    byle tylko ustapic, nie bede musial tym prawym pasem
    wlec sie najblizsze 10 km, bo na czele kolumny jest traktor, jezeli
    nie zmusza mnie do jezdzeniu po strzasznych dziurach prawego pasa)
    to uwazam, ze nalezy przepuscic takiego spieszacego.
    On ma dobry humor przez najblizsze kilka dni, opowiadajac, jak to dzielnie
    objezdzal roznych jeleni na drodze miedzywsiowej nr. 37346,
    i ja jestem szczesliwy, ze on sobie poszedl wreszcie i nie wsadza mi nosa
    w rectum.

    Z drugiej strony, jezeli ustapienie wiaze sie z jakimis uciazliwosciami,
    to nie widze powodu, zeby sie na nie narazac. Jak sie gosciowi
    spieszy, to niech sobie wsiadzie w tramwaj.

    pozdrawiam
    pluton