  • Data: 2006-10-20 15:26:50
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "VoyteG" <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    pluton__ napisał(a):

    > Ja stosuje podejscie elastyczne: jezeli jest to mozliwe
    > i nieuciazliwe (nie wiaze sie z jakims drastycznym ustepowaniem
    > pasa, niebezpiecznym wjezdzaniem na prawy pas komus przed nos,
    > byle tylko ustapic, nie bede musial tym prawym pasem
    > wlec sie najblizsze 10 km, bo na czele kolumny jest traktor, jezeli
    > nie zmusza mnie do jezdzeniu po strzasznych dziurach prawego pasa)
    > to uwazam, ze nalezy przepuscic takiego spieszacego.
    > On ma dobry humor przez najblizsze kilka dni, opowiadajac, jak to dzielnie
    > objezdzal roznych jeleni na drodze miedzywsiowej nr. 37346,
> [...]

    Rozumiem i popieram - ja tez ze gdy widze w lusterku, ze ktos mnie
    dogania, to staram sie zjechac na prawy pas, jesli to mozliwe.
    Natomiast nie dyskutuje teraz o kulturze jazdy, lecz o prawach kierowcy
    chcacego przestrzegac kodeks drogowy i oczekujacego wzajemnosci od
    innych uczestnikow ruchu, a zwlaszcza strozy prawa!

    VoyteG