  • Data: 2006-10-20 12:44:15
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elwis napisał(a):

    > Piszesz przez pryzmat mojej sygnaturki, a szkoda. Skoro kierownik nie miał

    ??? Czytnik wywala mi sygnaturki ;) Z ciekawości teraz sprawdziłem ową,
    rzeczywiście nieszczęśliwy zbieg okoliczności. Niestety samochody tej
    marki jakoś większości kojarzą się z 'szyitami' (tj postawnymi osobami,
    z gustownym brakiem owłosienia na głowie i brakiem szyi).

    > żadnego wyraźnego powodu, żeby jechać lewym pasem to robił to złośliwie lub
    > bezmyślnie. Obie cechy są na drodze gorsze od piętnowanego przekroczenia
    > szybkości o 10-20km/h z zachowaniem rozwagi i _kultury_. Osoba jeżdząca

    Oj wagi tych wykroczeń bym nie porównywał. Jazda lewym pasem (na
    dwupasmówce oczywiście) moze być w wielu wypadkach bardziej bezpieczna
    od przekroczenia predkości o te 10-20 (poztym nie wiadomo o ile to bylo
    przekroczenie). Jadac lewa strona można nie potrącić dzieci
    wybiegających z chodnika na ulice, pieska który idzie wzdłuż chodnika.
    A przekraczajac o to 20km/h przy ograniczeniu do np. 60 mozna delikwenta
    poslac na tamten swiat, zamiast do szpitala ;)
    Oczywiscie to jest gdybanie, niemniej uswiadamia, ze waga obu wykroczen
    jest rozna.

    > osoba złośliwa jest
    > niedowartościowanym dupkiem leczącym swoje kompleksy na drodze - takie jest
    > moje zdanie.

    A z tym to sie oczywiscie zgadzam.

    pozdrawiam,
    Przemek O.