  • Data: 2006-10-20 13:58:29
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "VoyteG" <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Elwis napisał(a):

    > Powiedz mi jedno - dlaczego ten człowiek nie zjechał na prawy pas skoro miał
    > pareset metrów między autami - czyżby zwykłe "bo mi się tak chce i tak będę
    > jechał" ?

    Analizujemy przypadek od strony panujacych zasad i obowiazujacego
    prawa.
    Faktyczne lekcewazenie tych norm oraz nonszalancja wobec tych zasad to
    inny watek.

    Opisywany kierowca jechal maksymalna dozwolona predkoscia, w swietle
    obowiazujacych zasad nikt go nie mial prawa wyprzedzic. Stad absurdalne
    wydaja sie sankcje od drogowych organow przymusu. Postawa respektowania
    zasad dotyczacych predkosci wiazac sie winna z pochwala, a nie nagana

    VoyteG