  • Data: 2003-08-07 11:58:17
    Temat: Re: Pasy, pasy, a na pasach, przechodzien kudlaty ...
    Od: "ariatari" <a...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A mnie właśnie babka potrąciał na pasach na jednokierunkowej.
    Gdzy przeszedłem już połowę jezdni facet na prawym pasie podjechał do mnie i
    wszystko zasłonił.
    Babka na lewym zamiast stać i czekać to sobie jechała dalej.
    Nie widziałem jej ani ona mnie przez tego debila na prawym.
    No i wpadła na mnie a raczej ja na maskę smochodu.
    A policja mówi, że to niby ja wtargnąłem na jezdnie!!
    Tak! Wskoczyłem odrazu na lewy pas! Z dwiema ciężkimi torbami z zakupami.
    I teraz leżę w domu z gipsem na 6 tyg.

    Teraz bedę unikał pasów, a przez jezdnię przejdę jak nic na 100% nie bedzie
    jechało.