eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPaskudny sprzedawca - jak takiego napiętnować?Re: Paskudny sprzedawca - jak takiego napiętnować?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMATCH!postnews.google.c
    om!k13g2000hse.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Rentier <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Paskudny sprzedawca - jak takiego napiętnować?
    Date: Fri, 4 Jul 2008 04:29:13 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 42
    Message-ID: <f...@k...googlegroups.com>
    References: <2...@x...googlegroups.com>
    <Pine.WNT.4.64.0807041204230.432@quad>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.221.230
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1215170953 31195 127.0.0.1 (4 Jul 2008 11:29:13 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Jul 2008 11:29:13 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k13g2000hse.googlegroups.com; posting-host=195.205.221.230;
    posting-account=pexv1AoAAABgGEB5HWZhVA4dQV7flgO3
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.0 PROXY_CENTRALA, 1.1 PROXY-PLATNIK
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT
    4.0),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:541499
    [ ukryj nagłówki ]

    Ok.Przepraszam, jeszcze mnie trzyma...
    Wyjaśniam precyzyjniej:
    Zakup dokonany. Ciuch. W domu, tego samego dnia, okazuje się,że ma
    wady w tkaninie.
    Wysyłam następnego dnia posłańca z towarem i paragonem do sklepu.W
    sklepie ekspedientaka odmawia przyjęcia, uzasadniając to że nie jest
    właścicielem i nie może ode mnie przyjąć zwrotu.Już mnie trafia szlag.
    Więc udaję się tam osobiście na 2 dzień od dnia zakupu, okazuję
    paragon + pismo a w nim:

    Zawiadamiam o stwierdzeniu niezgodności towaru z umową (w oparciu o
    ustawę z dnia 27 lipca 2002 r.
    o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie KC
    - .Art.8, ust 1.)I żądam wymiany na towar wolny od wad lub jeżeli nie
    bedzie to możliwe, zwrotu kasy.
    Ekspedientka na to:" Nie mogę tego przyjąć" Pytam "czego nie może
    przyjąć?!?" Macie moją kasę, oddaję towar i na kopii żądania chcę
    potwierdzenia,że dostarczyłem pismo.
    Adrenalina 2.
    Ekspedientka konsultuje z właścicielem telefonicznie.Uzyskuje zgodę(!)
    na przyjęcie reklamacji(!) Wyciąga własny druk "Zgłoszenie reklamacji"
    i pisze w nim co trzeba.Zabieram kopię.
    Mija 14 dni. Sprzedawca przez ten czas nie daje znaku życia, mimo
    pozostawionych mu danych adresowych i telefonu.
    (Art.8, ust.3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie
    określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14
    dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.)
    Zatem 16 dnia udaję sie do sklepu po "towar wolny od wad" lub "zwrot
    gotówki". A pan szef do mnie,że ja go straszę,że na takich jak ja
    trzeba wzywac policję itd.Żując gumę, oddał kasę.
    Okazało się,że gość w środowisku jest znany z takiego zachowania, co
    jeszcze bardziej mnie zdeterminowało.
    Ponawiam więc pytanie: Czy tworząc stronkę www, gdzie opiszę całe
    zdarzenie, mogę się narazić na odpowiedzialność prawną?
    Rentier

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1