  • Data: 2008-07-04 13:41:38
    Temat: Re: Paskudny sprzedawca - jak takiego napiętnować?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Jul 2008, Rentier wrote:

    > Ok.Przepraszam, jeszcze mnie trzyma...

    A to się nie dziwię :)

    > Zatem 16 dnia udaję sie do sklepu po "towar wolny od wad" lub "zwrot
    > gotówki". A pan szef do mnie,że ja go straszę,że na takich jak ja
    > trzeba wzywac policję itd.

    I słabo z dowodami, w razie jak on stwierdzi że go szkalujesz.
    "No przyszedł klient z reklamacją, no kasę oddałem, nic o policji
    nie było, a ten mnie pomawia w internecie" :[
    Zauważ że ze względu na własne zdenerwowanie pewnie nie jesteś
    w stanie *rzetelnie* zacytować tego co mówił, już pomijając
    dowody.

    pzdr, Gotfryd