eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPaskudny sprzedawca - jak takiego napiętnować?Re: Paskudny sprzedawca - jak takiego napiętnować?
  • Data: 2008-07-13 09:00:26
    Temat: Re: Paskudny sprzedawca - jak takiego napiętnować?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    PlaMa napisał(a) :
    > Gotfryd Smolik news pisze:
    >
    >> ekpedientki dały się zastraszyć nie tym co trzeba to on zrobiłby
    >> się na szaro odsyłając z prawidłowym odrzuceniem reklamacji
    >> gwarancyjnej? ;)
    >
    > A ja mam pytanie (część tego pytania już kiedyś zadałem):
    >
    > - Co jeśli sprzedawca nie chce przyjąć towaru na pdst niezgodności?

    To wolny kraj. Nikt go nie zmusi :-D

    > - Czy może odmówić przyjęcia towaru na pdst niezgodności jeśli składam
    > je za pomocą własnego pisemka a nie ich formularzy?

    j.w.

    I dlatego w przypadku takiego problemu, lub przewidując taką
    sytuację z wcześniejszego zachowania sprzedawcy, należy wysłać
    list polecony. Może być ZPO. Towaru lepiej nie wysyłać. Bo zawsze
    złośliwy sprzedawca może przydepnąć go butem i powiedzieć, że ten
    pan taki towar przysłał.

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1