eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPaskudny sprzedawca - jak takiego napiętnować? › Re: Paskudny sprzedawca - jak takiego napiętnować?
  • Data: 2008-07-04 10:11:17
    Temat: Re: Paskudny sprzedawca - jak takiego napiętnować?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 4 Jul 2008, Rentier wrote:

    > Ekspedientki nie mają pojęcia co to gwarancja,

    Czekaj.
    Pokazujesz CZARNO NA BIAŁYM opisaną, otrzymaną wraz z towarem (i wpisanym
    zazwyczaj przez sklep numerem seryjnym) *gwarancję* i one nie mają
    pojęcia?
    A może to Ty nie wiesz co to jest gwarancja, czym i dlaczego różni
    się od "niezgodności z umową", i jakby nie to że przy braku właściciela
    ekpedientki dały się zastraszyć nie tym co trzeba to on zrobiłby
    się na szaro odsyłając z prawidłowym odrzuceniem reklamacji
    gwarancyjnej? ;)
    Nerwy nie pomogą.

    > co to 14 dni etc.

    Masz gwarancję w której terminy pokrywają się z przepisami o niezgodności
    z umową, piszesz już nie o gwarancji czy jakoś inaczej namieszałeś?
    Bo ja rozumiem, że wkurzony jesteś.
    Ale tego co piszesz nie da się zrozumieć - wrzucasz sieczkę haseł
    mało związanych ze sobą :(

    > Po 14 dniach braku reakcji, odbieram kasę (cud), a właściciel straszy
    > mnie policją i po chamsku drze ryja.

    Nie no, bez relacji właściciela to mamy dość jednostronny opis.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1