  • Data: 2008-07-04 17:23:46
    Temat: Re: Paskudny sprzedawca - jak takiego napiętnować?
    Od: Rentier <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I słabo z dowodami, w razie jak on stwierdzi że go szkalujesz.
    > "No przyszedł klient z reklamacją, no kasę oddałem, nic o policji
    > nie było, a ten mnie pomawia w internecie" :[
    > Zauważ że ze względu na własne zdenerwowanie pewnie nie jesteś
    > w stanie *rzetelnie* zacytować tego co mówił, już pomijając
    > dowody.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    No tak, ale czy znowu dupa lex sed lex ma chronić takich typów??
    Kolejny przykład na to,że prawo lepiej chroni gnojków niż ich ofiary?

    No nie wiem, może wstawię jakieś forum dyskusyjne na stronce www pod tytułem "Co
    sądzisz o obsłudze
    w sklepie Józka?" z zastrzeżeniem,że nie odpowiadam za treść itd...