  • Data: 2007-11-14 08:24:51
    Temat: Re: Parkowanie w mieście - wątpliwości
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chyba niezgodne z prawem? Na Zachodzie zawsze są miejsca bezpłatne i
    > płatne a w tym kraju czegoś takiego nie ma

    w tym kraju tez sa bezplatne miejsca... pod hipermarketami !

    > Dlaczego o tym piszę? Chcę wystąpić do Urzędu Miasta o zezwolenie na
    > bezpłatne parkowanie w miejscu pracy, gdyż płacenie dziennie ponad 11
    > złotych obciąża kieszeń a nie mam możliwości skorzystania z opcji
    > parkingu bezpłatnego, gdyż w centrum Katowic takiej opcji nie ma

    w centrum Katowic jest kilka miejsc gdzie mozna sie bezplatnie zatrzymac
    (wszystko zalezy gdzie chcesz dojsc i czy spacer 5 min cie nie zabieje!)
    mozna tez czesto wykupic miejsca parkingowe placac np za miesiac z gory (ale
    nie kazdy wlasciciel parkingu na to idzie ).

    > Czy ktoś ma doświadczenie w tej kwestii?

    korzystac z komunikacji miejskiej wyjdzie cie taniej

    Steel