  • Data: 2007-11-16 09:00:08
    Temat: Re: Parkowanie w mieście - wątpliwości
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tia, mieszkam w Katowicach i rejestruję auto w Sosnowcu :D

    Cos w tym dziwnego?
    Ja mam kumpla ktory mieszka w Rybniku a auto ma rejstracji z innego miasta,
    bo tam tez ma dom...
    wiec nie wiem co cie tak bawi...

    > Miasta są zatkane. Opłata za wjazd do CENTRUM rozładowałaby
    > obciążenie. Zapłaciłbyś potencjalnie tylko raz - w miejscowośći
    > docelowej

    przede wszystkim miasta rozladowaloby polepszenie komunikacji miejskiej!
    Metra w duzych miastach, czesto jezdzace tramwaje/autobusty.
    Zdarza mi sie byc w Wiedniu ostatnio i jak widze jak tam to funkcjonuje to
    jestem w szoku!
    tramwaj/metro co 3-6 min!
    miejsc do parkowania (w godzinach roboczych) bezplatnego praktycznie nie ma
    lub jest bardzo malo!

    co do miejscowosci doceleowej... moze sie okazac ze musisz wjechac do innych
    miast po drodze...
    poza tym czemu mieszkajacy gdzie indziej ma placic jak ten co mieszka w tym
    miescie nie musialby?
    to dyskryminacja mozna powiedziec! albo wszyscy albo nikt!

    > podlegać. Płaci się na pewno za wjazd do Londynu i Nowego Jorku.
    > Dlaczego więc i nie u nas ? Ruch trzeba tłumić bo jest za duży.

    trzeba przedewszystkim zmodernizowac infrastrukture w miastach... sadzac po
    slasku nie jest ona przygotowana do takiego natezenia a dodatkowo
    bezmyslnosc radnych wiekszosci miast wola o pomste do nieba.

    > Funkcjonujące dziś podejście albo jest nieskuteczne (ograniczanie
    > ilości osób otrzymujących prawo jazdy poprzez podnoszenie wymagań)

    powaznie podnosza wymagania? powiedz mi gdzie? bo ja jakos tego nie widze!

    Steel