  • Data: 2008-07-05 05:44:16
    Temat: Re: Parkowanie tylem do budynku
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:g4ltgs$50l$1@news.onet.pl...

    > A ja powiem że jeśli ktoś mieszka w domu/bloku i mu to w jakiś
    > sposób przeszkadza jeśli ktoś parkuje tyłem, i na tyle przeszkadza
    > że aż postawił tabliczkę, to ja nie mam co dyskutować z jego
    > subiektywnym poczuciem dyskomfortu.

    wiesz, tabliczke to sobie kazdy moze postawic, a czyjes subiektywne poczucie
    konfortu tez musi miec swoje granice

    > Ale ja nie rozumiem o co tyczy się problem, czy jeśli nie ma paragrafu
    > że nie wolno srać pod oknem sąsiada to oznacza że muszę tam chodzić i
    > regularnie się załatwiać?

    po prostu sobie dyskutujemy, jednak nalezy wziac pod uwage jeszcze druga
    strone, ze sa sutyacje ze latwiej zaparkowac tylem do budynku, bo akurat tak
    wynika z toru jazdy samochdem, albo po prostu zdecydowanie latwiej i
    bezpieczniej jest pozniej wyjechac

    jak widzisz sa dwie strony medalu, po jednej moze byc czyjes "subiektywne
    poczucie komfortu" a po drugiej czyjes "subiektywne, a czasem obiektywne
    poczucie bezpieczenstwa" jak dla mnie to drugie jest wazniejsze