  • Data: 2004-03-16 01:41:46
    Temat: Re: Parkowanie na trawie
    Od: "Kamil" <p...@n...to.konto> szukaj wiadomości tego autora

    > Tam jest napisane "na trawinku" a nie "na trawie".
    >
    > Nawet, jak jest pod śniegiem, mogą wlepić grzywnę.

    Chciałbym w swoim życiu zobaczyć wyrok za "zniszczenie trawnika na sniegu";D
    oddałbym za to swoje miesięczne pobory
    Samo przyjecie mandatu za "zniszczenie trawnika na sniegu"
    tylko źle świadczyłoby o mojej nieznajomości praw i obowiazków jako
    obywatela.
    Widze że w szkołach uczą kupę bzdur miast podstaw funkcjonowania w
    społeczeństwie;/
    Aaaaa mam;D
    Musiałbym zrobić podkop pod samochodem żeby otrzymać taki wyrok;)))))

    pozdr

    ps. jak chcesz ze mną udać sie w dyskurs nie umieszczaj więcej zdań
    deontycznych, dobrze?