  • Data: 2004-03-17 16:06:15
    Temat: Re: Parkowanie na trawie
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam Audi tzw. przejsciowke zwana popularnie "cygaro". Jesli nie wiesz, to
    > jest to jeden z dluzszych samochodow na naszych drogach. Jak parkuje na
    > parkingach, to zawsze wystaje spoza innych samochodow. Bywa ze i pol metra.
    > Zawsze sie zastanawiam, kiedy wreszcie ktos mi urwie "kuper".

    samochod, o ktorym piszesz charakteryzuje sie tym, ze ma dlugie zwisy.
    powoduje to wrazenie dlugiego auta. w takim razie parkujac powinienes
    byc daleko kolami od trawnika poniewaz masz duzo miejsca pomiedzy zderzakiem
    a przednia osia. co innego jesli auto ma krotki zwis.

    jest wiele dluzszych aut. poza tym na typowym polskim parkingu, gdzie stoja
    prawie same maluchy, sc, cc, matizy i inne malenstwa kazdy sedan jest
    dluzszy nawet wiecej niz o pol metra:) wiec twoje auto jakos specjalnie sie
    nie wyroznia :P moze tylko tym, ze w porownaniu z innymi autami z tamtej
    epoki ma ocynkowane nadwozie wiec jest bardziej odporne na korozje:)

    > Czy w takim
    > przypadku wjechanie przednimi kolami na trawnik nie jest uzasadnione? Zeby
    > sie schowac?

    nie jest. nikt ci nie kazal takiego samochodu kupowac poza tym nie spotkalam
    sie z niewidomym kierowca wiec jest wielce prawdopodobne, ze twoj "kufer"
    zostanie zauwazony i w pore ominiety :P

    > Nigdy nie slyszalem, zeby ktos dostal mandat za parkowanie w Wisle ;D

    ja tez nie, co nie oznacza, ze takiego mandatu ktos nie dostal.

    pozdrawiam
    ania