  • Data: 2004-03-16 23:03:47
    Temat: Re: Parkowanie na trawie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil wrote:

    > Chciałbym w swoim życiu zobaczyć wyrok za "zniszczenie trawnika na sniegu";D

    'pod śniegiem' a nie 'na śniegu', analfabeto.

    Poza tym mandat byłby za parkownie w miejscu do tego nie przeznaczonym
    lub niszczenie trawnika (robienie w nim kolein przy roztapiającym się
    śniegu to ulubione zajęcie wielu buraków za kierownicą).

    > oddałbym za to swoje miesięczne pobory

    Kiedyś możesz oddać i więcej.

    > Samo przyjecie mandatu za "zniszczenie trawnika na sniegu"
    > tylko źle świadczyłoby o mojej nieznajomości praw i obowiazków jako
    > obywatela.

    Wielki znawca prawa się znalazł...

    > Widze że w szkołach uczą kupę bzdur miast podstaw funkcjonowania w
    > społeczeństwie;/

    Mnie w szkole uczono także KULTURY - ty widocznie to przespałeś.

    > Aaaaa mam;D
    > Musiałbym zrobić podkop pod samochodem żeby otrzymać taki wyrok;)))))

    Może na twojej planecie śnieg ma wytrzymałość betonu a ziemia jest
    zawsze zamarznięta 'na kamień', ale tutaj, na Ziemi, bywa różnie.

    > ps. jak chcesz ze mną udać sie w dyskurs nie umieszczaj więcej zdań
    > deontycznych, dobrze?

    Z tobą, burasie, nigdzie nie zamierzam się udawać.