    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parking prywatny/publiczny?
    Date: Thu, 31 Jul 2008 12:42:23 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 31 lipiec 2008 12:22
    (autor ulong
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6s470$6bv$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Parkujac w miescie pytasz dookola czy to przypadkiem nie jest teren
    > prywatny i wlasciciel sobie nie zyczy parkowania?
    > Ew. pytasz miasta czy
    > mozesz zaparkowac?

    Miasta nie pytam, bo jeśli chodzi o drogi publiczne to warunki określa PoRD
    i okolice. Na tereny prywatne nie wjeżdżam. Rozumiem, że w tym wypadku nie
    wiedziałeś czy teren prywatny czy nie i nie mam tego za złe. Ale jak już
    Cię poinformowano, że prywatne, to nie rozumiem czemu się
    zastanawiasz ,,czy na pewno musiałem''? Czemu próbujesz twierdzić, że brak
    ogrodzenia czyni z tego miejsce publiczne? Wyraźnie sugerujesz, że skoro
    wlazłeś z butami omyłkowo, to już tam możesz zostać. A tak nie jest.

    > Jak powie ci byle kto, ze nie mozesz tam parkowac to
    > przestawiasz MADRALO?

    Nie byle kto, a przedstawiciel zarządcy, do tego umundurowany.

    BTW: masz jakiś problem z polskimi znakami. Tak jakby coś ci je usuwało i
    wstawiało tylko znaki bez ogonków w ich miejsce. Popracuj nad konfiguracją
    czytnika, bo to dziwne zjawisko.

    --
    Tristan