  • Data: 2008-07-31 17:00:21
    Temat: Re: Parking prywatny/publiczny?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 31 lipiec 2008 13:07
    (autor ulong
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6s6s3$aqd$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Popatrz, ja pisze o miescie.

    No i co?

    > Tak? Osoba na ulicy to przedstawiciel zarzadcy, do tego umundurowany
    > (przeciez ma garnitur!).
    > Czyzbys nie wiedzial, ze ubranko ochrona kazdy moze sobie kupic?

    No i? Ty też se dresik kupiłeś, ale co to zmienia? Jak nie wierzyłeś, trzeba
    było poprosić o umocowanie prawne. Ale jakby nie o to pytasz... Pytasz czy
    brak ogrodzenia czyni teren publicznym, a więc wyjaśniam, że nie, nie
    czyni.

    > Nie, nie jest to dziwne zjawisko.

    No moje czytniki tak nie robią. ZTCW to Thunderbird domyślnie też nie, więc
    to jakiś błąd w programie.

    > Widac - jestes nowy "w internecie".

    No to prawda. Dopiero 13 lat w UseNecie.

    --
    Tristan