  • Data: 2008-10-20 07:14:52
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 październik 2008 08:49
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gdh9m2$2oq$1@news.task.gda.pl>):

    > a coz to za karkolomna teza?
    > a dlaczego akurat tam, a nie w palarni?

    Dlatego, że tam idę napić się piwka i zapalić.

    > pogadaj z nieplacymi o przebywaniu w knajpie pelnej palacych,

    To po co chodzą do knajp? Niech idą do restauracji, kawiarni itepe. Do knajp
    chodzą ludzie w większości palący. Całkowity zakaz palenia we wszystkich
    knajpach odbiera im miejsca chodzenia lub zmusza do łamania prawa.

    Nie, palarnia nie jest wyjściem, bo chcę sobie posiedzieć z komplami przy
    piwku, cipsiach i papierosku. Jak większość bywalców knajp.

    --
    Tristan