  • Data: 2007-05-30 21:27:42
    Temat: Re: Palenie na balkonie
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-05-2007 o 21:54:41 Circulus V. <b...@n...polbox.com>
    napisał(a):

    > Tak. "Nie popełnia przestępstwa, kto z powodu niedorozwoju umysłowego,
    > choroby psychicznej lub innego zakłócenia czynności psychicznych nie
    > mógł w
    > chwili czynu rozpoznać jego znaczenia lub pokierować swym postępowaniem."

    Chodziło mi o bardziej potoczne okreslenie wariata. Nie mialem na mysli
    osoby chorej psychicznie czy niepoczytalnej a o... no o wariata. Chcialo
    by sie powiedziec, ze nikt o zdrowych zmyslach by nie krzyczal na starsze
    osoby. Ba, nikt normalny nie popelnialby morderstwa.

    > Popełnił. Nie wolno mu podać leku bez zlecenia lekarza. A jeśli to lekarz
    > kazał podać ten pavulon, to lekarz odpowie karnie, cywilnie i zawodowo -
    > popełnił błąd w sztuce.

    Ok, nie zaglebialem sie az tak bardzo w prawo z okolic medycyny. Ale jest
    wiele czynow dozwolonych, ktore moga doprowadzic do czyjejs smierci.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.