  • Data: 2007-05-28 22:00:56
    Temat: Re: Palenie na balkonie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 May 2007, scream wrote:

    > Możesz jaśniej? Pewnie chodzi Ci o statut spółdzielni, ale od kiedy może on
    > stać ponad obowiązującymi ustawami? A w ustawach jest coś o swobodnym
    > dysponowaniu własnością i takie tam..

    Ale własnością posiadacza prawa do mieszkania jest... mieszkanie
    (jako czynność) a nie mieszkanie (jako rzecz, ściślej nieruchomość) :)
    Zastrzegam że zakresu uprawnień (znaczy wynajmu) nie sprawdzałem,
    na zdrowy rozum wydaje się że akurat *TO* może (bo jest właścicielem
    prawa do czynności pt. mieszkanie, może więc ją wynając).
    Ale IMO Twój post sugeruje iż wiążesz prawo do mieszkania (czynności)
    z prawem do mieszkania (nieruchomości) tak "w ogóle" :)

    pzdr, Gotfryd