  • Data: 2009-12-29 19:55:18
    Temat: Re: PZU i wypadek z 2004
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-12-29 20:09, Użytkownik Wojtek Nieznane napisał:

    > W takim razie co jest potrzebne? Jak oni sprawdza czy faktycznie ten
    > wypadek byl? Nawet nie napisali gdzie to mialo miejsce, nie podali
    > tez jakim samochodem jechal "poszkodowany". Dodam ze jestem w PZU od
    > 11 lat i do dzis mam znizke za bezszkodowa jazde

    A nie oszukujesz aby troszkę w opisie ?
    Mam przed oczami pismo z PZU w podobnej sprawie.
    Jest numer szkody i opis że zgłoszone zostało przez pana XXXX
    uszkodzenie jego samochodu marki yyyy numer rejestracji ZZZZZ
    w dniu takim a takim.
    Z okoliczności przedstawionych przez pana XXXX wynika że ja ponoszę
    odpowiedzialność i w terminie jakimś tam proszą o przysłanie
    załączonego formularza oraz ksero dowodu i prawa jazdy.
    Faktycznie miejsca "wypadku" nie podali, ja miałem je podać
    i opisać w załącznikach.

    Pytanie do zorientowanych jak długo PZU to rozpatruje i czy
    będą łaskawi mnie o swojej decyzji powiadomić ?