  • Data: 2009-12-29 20:39:52
    Temat: Re: PZU i wypadek z 2004
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek Nieznane wrote:

    > W takim razie co jest potrzebne?

    Zgłoszenie szkody.

    > Jak oni sprawdza czy faktycznie ten
    > wypadek byl?

    Zapytają się ciebie czy się z kimś stłukłeś.
    Jak potwierdzisz, to co im więcej potrzeba.
    Jak skłamiesz, to ewentualnie dostaniesz wyrok w zawiasach.

    Jak nie potwierdzisz, to PZU odpisze, że sprawca nie potwierdza takiej
    stłuczki i mu podziękują.
    I dopiero wtedy będzie musiał szukać bardziej wiarygodnego dowodu, że
    jednak stłukłeś mu samochód.
    Notatka policji jak najbardziej sie przydaje, żeby udowodnić, że sprawca
    się myli twierdząc, że nikogo nie potłukł, ale nie jest obowiązkowa.

    > Nawet nie napisali gdzie to mialo miejsce, nie podali
    > tez jakim samochodem jechal "poszkodowany".

    Eee, ty to dostałeś z PZU, czy może jakiś sen miałeś w nocy?
    Bo druczki z PZU to raczej standardowe są.
    Nawet jak nie dostałeś, to jest tam nazwisko kogoś kto prowadzi sprawę,
    wiec przekręć do tej osoby to sie dowiesz i numer sprawy i całą
    "naokolicznosc".

    Dodam ze jestem w PZU od
    > 11 lat i do dzis mam znizke za bezszkodowa jazde

    a kogo to obchodzi.