eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie... › Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
    Date: 26 Jun 2005 03:23:16 +0200

    > Użytkownik "Wanda" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Co do zasady to, ze się ma od kogoś upoważnienie do pobierania środków z
    > konta nie oznacza wcale, że się może to czynić bez zgody dysponenta
    > konta. W tym wypadku przywłaszczyłaś sobie te środki, bowiem postąpiłaś
    > z nimi jak ze swymi. Sprawa jest moim zdaniem tak oczywista, że ja bym
    > jednak proponował dobrowolne poddanie się karze. Inaczej wyrok skazujący
    > jest prawie pewny moim zdaniem, i adwokat wiele tu nie zdziała. Sprawa
    > jest zbyt oczywista.

    Fakt, postapilam zle ale widzac jaka polityka jest w Radzie Rodzicow- wolalam,
    by tymi pieniazkami dysponowala szkola a nie nieliczne grono osob.

    Pieniazki te nie zginely - sa w szkole, tak wiec pytanie- jesli ma je otrzymac
    z powrotem rada rodzicow to jak do tego dopuscic, skoro ja juz nie jestem
    dyrektorka? A nawet gdybym byla to czy szkola teraz nie pozwalaby mnie
    o "zawlaszczenie"? Paranoja - a najsmieszniejsze jest to, ze gdybym wziela
    te "prowizje" z ubezpieczenia na swoja konto nie byloby calej sprawy ale bylam
    (jestem?) idealistka i chcialam, by pieniazki byly do dyspozycji szkoly...

    Co, jesli trzymac sie bede wersji, ze omylkowo podalam numer konta rady
    rodzicow zamiast szkoly?

    Chcialabym podkreslic, ze pocztakowo firma ubezpieczeniowa proponowala mi te
    prowizje bezposrednio (jak mi powiedziano, jest to normalna "procedura" w
    takich wypadkach)

    Dziekuje za wszelkie ewentualne odpowiedzi