eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie... › Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
  • Data: 2005-06-27 01:50:03
    Temat: Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    w...@p...onet.pl wrote:

    > w kazdym razie - na innym forum uspokojono mnie piszac, ze nie mam legitymacji
    > procesowej ze w takim wypadku nie jako osoba prywatna Wanda J. ale
    > szkola/dyrekrktorka szkoly powinnam zostac pozwana...

    tylko pobieżnie przejrzałem całość, ale to co tutaj piszesz ma sens.
    Skoro pieniądze znalazły się na koncie szkoły, a nie twoim prywatnym, to
    całkiem możliwe, że adresatem roszczeń rady rodziców powinien być obecny
    dyrektor szkoły, a nie ty jako osoba prywatna.
    Przerabiałem to ale w drugą stronę.
    Niezgodnie z jakimiś tam przepisami dyrektor nie wypłacił nauczycielom
    nadgodzin. Nauczyciele złożyli sprawę do sądu przeciwko nowej dyrektorce
    mimo, że do nowej dyrektorki nikt nie miał żadnych zastrzeżeń.
    Ona po prostu w szkole reprezentowała pracodawcę i na nią spadło bycie
    "oskarżonym".