eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie... › Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
  • Data: 2005-06-26 10:04:32
    Temat: Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
    Od: desilencio <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Jun 2005 w...@p...onet.pl wrote:

    > ... a skoro sprawa jest taka oczywista to skad ja mam wziac i oddac radzie
    > rodzicow okolo 20.000zl jesli pieniazki te przekazalam na konto szkolne a nie
    > wzielam ich dla siebie?
    >
    > Mam teraz zadac od szkoly zwrotu i z powrotem na konto rady rodzicow? A moze
    > wtedy szkola zadac bedzie ode mnie zwrotu zawlaszczonych pieniazkow? Jeszcze
    > jakby chodzilo o sume kilkudziesieciu zlotych - zaplacilabym, bo to i tak
    > wszystko dla dzieciakow ale tutaj jest mowa o 20.000zl !!!

    Ale tu chodzi o proces cywilny, czy karny? Bo sie pogubilem, piszesz,
    ze jestes oskarzona i ze powod zada zaplaty - wiec jak to jest
    wreszcie?

    Ja osobiscie mam watpliwosc podstawowa, czy Rada Rodzicow w ogole ma
    zdolnosc sadowa i zdolnosc prawna, a wiec czy w ogole moze byc
    powodem, jak rowniez czy mozna na jej szkode cokolwiek sobie
    przywlaszczyc.