eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie... › Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
  • Data: 2005-06-26 07:18:59
    Temat: Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:663a.00000524.42be0448@newsgate.onet.pl...
    > ... a skoro sprawa jest taka oczywista to skad ja mam wziac i oddac
    radzie
    > rodzicow okolo 20.000zl jesli pieniazki te przekazalam na konto
    szkolne a nie
    > wzielam ich dla siebie?
    >
    > Mam teraz zadac od szkoly zwrotu i z powrotem na konto rady rodzicow?
    A moze
    > wtedy szkola zadac bedzie ode mnie zwrotu zawlaszczonych pieniazkow?
    Jeszcze
    > jakby chodzilo o sume kilkudziesieciu zlotych - zaplacilabym, bo to i
    tak
    > wszystko dla dzieciakow ale tutaj jest mowa o 20.000zl !!!

    Jeśli chodzi o samo oddawanie pieniędzy, to należało by ustalić, komu
    się należą ostatecznie. Trzeba by było zajrzeć do umowy z
    ubezpieczycielem i to ustalić. Jeśli to są peiniadze dla szkoły, to Rada
    Rodziców nie ma prawa domagać się ich zwrotu. Ale Twojej sytuacji
    procesowej to wiele nie zmieni. Bez ich upoważnienia nie masz prawa
    pieniądze ich kontem. Oddanie pieniędzy tak naprawdę w sprawie niewiele
    zmieni. Może to skomplikowane, ale zrozum, że przestępstwa dopuściłaś
    się w chwili składania dyspozycji przelewu i już się to stało.