eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie... › Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
  • Data: 2005-06-27 10:10:12
    Temat: Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:663a.00000711.42bf56e7@newsgate.onet.pl
    w...@p...onet.pl <w...@p...onet.pl> pisze:

    > Toczy sie wobec mnie proces cywilny a nie karny jak to zasugerowalam w
    > pierwszym poscie; przepraszam, bylam zdenerwowana i szybko pisalam
    > w kazdym razie - na innym forum uspokojono mnie piszac, ze nie mam
    > legitymacji procesowej ze w takim wypadku nie jako osoba prywatna Wanda
    > J. ale szkola/dyrekrktorka szkoly powinnam zostac pozwana...
    > Prosze o ustosunkowanie sie do tego,

    Skoro proces juz się toczy, to przecież wiadomo kto został pozwany i z
    jakiego artykułu (artykułów). Ponieważ pieniądze znajdują się na koncie
    szkoły to IMHO ona (szkoła) powinna być adresatem roszczenia. Sąd ustali
    czyje to są środki i w czyjej powinny być dyspozycji. Natomiast istota
    nieprawidłowości (o ile w ogóle zaistniała) to chyba sprawa dyscyplinarna,
    tak sądzę.

    Jotte