eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie... › Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
  • Data: 2005-06-27 01:27:33
    Temat: Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
    Od: "Wanda" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam, nie sprecyzowalam - jest to proces cywilny. I jestem wezwana do
    zaplaty na konto Rady Rodzicow sumy 20.000zl (tejze sumy, ktora wyplacilam i
    wplacilam na konto szkolne)
    Jako dyrektorka bylam upowazniona do wyplacania pieniadzy z konta Rady
    Rodzicow tak wiec czy przypadkiem nie mam w tym wypadku nie mam legitymacji
    procesowej? Moze powinien zostac pozwana szkola/obceny dyrektor a nie ja, jako
    osoba prywatna?

    Wanda