    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Date: Wed, 27 Nov 2002 19:30:27 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179038102.chello.pl
    <as0upu$opv$1@news.tpi.pl> <X...@1...0.0.1>
    <as12t3$l8n$1@news.tpi.pl> <as206h$482$1@news.tpi.pl>
    <as24tl$5a8$1@news.tpi.pl> <as2bbe$d22$1@news.tpi.pl>
    <as2cah$kum$1@news.tpi.pl> <as2d0k$sbp$1@news.tpi.pl>
    <as2e41$a6e$1@news.tpi.pl> <as2gue$8gk$1@news.tpi.pl>
    <3...@n...home.net.pl> <as2jbd$4cf$1@news.tpi.pl>
    <as2l38$l7d$1@news.tpi.pl> <as2m1f$le$1@news.tpi.pl>
    <as2mpl$7oq$1@news.tpi.pl> <as2pg7$569$1@news.tpi.pl>
    <3...@n...home.net.pl>

    > nie wiedzielm nawet co to jest polspam i zablokowali mi konto
    poniewaz dwie
    > osoby sobie rzekomo nie zyczyly otzymac informacji odemnie tu nie
    chodzi o
    > spamerów

    Rozmawia pan z kims z HomeNetu - poinformowal Pana o niespamownainu
    grup dyskusyjnyhc? Czy to takie trudne do zrozumienia?
    to, ze Pan nie wiedzial, ze jest Polspam - nic nie znaczy
    (nieznajomosc prawa nie zwalnia od jego stosowana ;).
    I prosze juz skonczyc z takimi postami, bo staje sie to meczace.
    Umowmy sie - spamowal Pan listy dyskuyjne - za co admin HomeNetu mial
    z Panem "rozmowe" to raz.
    Dwa - wysylal pan niezamowione przesylki do firm - 150kb (sic!!!) -
    proponujace wynajecie hostess.
    Ja ciekaw jestem na czym polegala Pana selekcja firm?

    Wyslal oan swoj spam na pl.biznes.banki - co myslal pan, ze bankowcy
    beda wynajmowac hostessy?

    Prosze sie juz skonczyc osmieszac.

    > ale o kalsyfikacje slowa spam
    > i kto ma prawo do interperetecji tego
    > pan, ja , polspam a moze pijak w knajpie

    Ale Pan jest spamerem! Klasyfikacje robi osoba, ktora dostaje spam.

    > czy rozumie pan ze tu nie ma zadnego prawa

    Jest prawo = jestes spamerem trafasz do Polspamu.
    Poza tym Pan sam lamie prawo.

    ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Art 16 ust 1 pkt 5
    "Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w
    szczególnosci:
    [...]
    reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
    szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji."

    Tak mozna potraktowac wysylanie Pana oferty na usenet i te pana
    przesylki.
    Od marca pana czyn w ogole bedzie karany.
    A osoby, ktore nie chca dostawac pana rewelacyjnej oferty - organizuja
    sie - i korzystaja z publicznych baz spammerow.

    > pisza jako dowod podszyty @ i jest Pan ugotowany mimo ze pan nie
    jest
    > spamerem
    > i o to tu chodzi

    Tam gdzie rabia drwa tam i wiory leca.
    Owszem zdazaly sie takie sytuacje - Mnie kiedys, gdzies w HomeNecie
    dodano do bazy spamerow (ale nie w Polspamie)- zadzwonilem i pytam sie
    dlaczego moj mail tam jjest- facet powiedzial ze nie ma pojecia - i
    mnie wykresil - coz zdaza sie - co mam go do sadu podac?

    Prosze mi powiedziec - jesli kaxdy uzytkownik zablokuje sobie pana
    wiadomosc - bo dostal od kolegi info, ze od pana dostaje nniezamawiane
    reklamy to bedzie pan sie z nimi procesowal???

    Jest pan spamerem - to juz omawialismy - co wiecej w swietle
    p[rzytoczonego przeze mnie art. jest pan takze na bakier z prawem i
    kazda taka firma moglaby Pana podac do sadu.

    Prosze wiec juz przestac wypisywac farmazony i zajac sie czytaniem
    jakiejs ksiazki o marketingu - bo wiele osob, ktore czyta te pana
    wypociny z pewnoscia nie skorzysta z oferty firmy, ktora pan
    reprezentuje