  • Data: 2002-11-27 19:13:09
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Prosze bardzo spamerze cale dwadziescia minut temu wysles do mnie
    spam.

    Istotnie pomylilem sie przy odpowiadaniu. Bardzo przepraszam :)

    a teraz proponuje - prosze mnie zglosic tym mailem do Polspamu -
    ciekawe czy mnie zakwalifikuja?
    ROTFL

    Jest pan wyjatkowo smieszny - szkoda, ze nie wie jak bardzo.

    P.S. Tak sie zastanawiam - moze prosze najpierw zdefiniowac co to jest
    spam? Bo mzoe z definicjami tez ma pan problemy?

    P.P.S. Prosze sie odniesc do zarzucanego Panu przeze mnie czynu,
    naruszania wymienionej ustawy.