  • Data: 2002-11-27 20:34:21
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ke'dem guerfel "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> ihn
    news:as37m7$6mv$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Cóż - są ludzie, którzy potrąceni przypadkowo na ulicy wzywają
    > chłopaków z osiedla, aby delikwentowi spuścili w...dól.

    Analogia cokolwiek bezsensowna. Gdyby miała być prawdziwa, to na
    każdy otrzymany spam powinienem odpowiadać atakiem kolegów, którzy
    niszczyliby serwer firmy spamującej, bądź to (wersja mniej
    skomplikowana) przez jakiś atak sieciowy (wersja wyrafinowana), bądź
    przez zniszczenie fizyczne, najlepiej połączone z pacyfikacją działu
    marketingu i kilku okolicznych oraz paleniem siedziby firmy, kukły
    prezesa i marketoidów.

    Spamem jest to, co ja uważam za spam, czyli w moim przypadku
    niezamówiona informacja, której sobie nie życzę. Jeżeli otrzymuję
    spam, to go zgłaszam - albo na pl.news.mordplik, albo w PolSpamie, a
    najczęściej w obu - tak na wszelki wypadek.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"