eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komornikówRe: POLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
  • Data: 2005-10-04 13:04:55
    Temat: Re: POLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
    Od: " " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Juzek nie zorzumiałeś.
    Najpierw był wyrok sądu, potem spłata zadłużenia, a potem interwencja
    komorników. Na jakiej podstawie ?? Czy kogokolwiek interesuje że wyrok został
    wykonany? chyba nie widząc co się dzieje. To wielki skandal. Podajcie jak
    gościa załatwić który bezprawnie i bezkarnie włamał się na mój teren.

    PIS ?
    Prokuratura ?