  • 1. Data: 2005-10-04 12:13:23
    Temat: POLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
    Od: " " <c...@g...pl>

    wiele sie czyta na liście jak atakujecie tych którzy są coś komu winni i się
    uchylają, powołując się na zasady uczciwości i praworządności odmawiacie
    pomocy, rzucacie epitetami opd adresem dłużników iż długi trzeba spłacać etc.
    Racja. Ale sytuacja którą wam opiszę pokazuje że całe te sądownictwo w III RP
    i komornicy to jedno wielkie bagno.

    Sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej wydał wyrok na zapłate zadłużenia do PEC-u.
    Zadłużenie wg. mnie zostało spłacone, szły przelewy których potwierdzenie
    wydrukowałem jakby spodziewając się tego co mosie sie zdarzyć.

    Dzisiaj wtargnęli do mojego mieszkania komornicy niejaki Chmura z kolegą.
    Panowie ci nie wylegitymowali się oraz nie zostali zaproszeni. Wtargnęli po
    prostu do mieszkania prywatnego dokonując szkód morlanych mojej rodzinie
    zastraszając żone i dzieci. I tego im nie popuszczę. Gdy zostały pokazane im
    dowody uregulowania płatności postraszyli policją iż ich to nic nie obchodzi
    i że nie są stroną w sprawie.

    Od razu jak się dowiedziałem podjąłem interwencję. Kontakt z rewirem I-szym
    kancelari komorniczej w Rudzie Śląskiej przy ul. Objazdowej 13 nic nie dał.
    Pan Chmura "był niedostępny".Pracownicy to jedna wielka nonszalancja i
    niekompetencja. Na moje pytanie "proszę podac mi Pani imie i nazwisko"
    usłyszałem : "Ale ja nie mam obowiązku panu mówić", po czym słyszę w tle jak
    się pyta koleżanki czy ma obowiązek się przedtsawić, co uczyniła jak
    koleżanka jej powiedziała że tak. To po prostu żenujące...Jak tacy ludzie
    mogą być odpowiedzialni za tak poważną działkę ?
    Koniec końców nie uzyskałem odpowiedzi na pytanie o to jakie były podstawy
    interwencji, dlaczego komornik wtargnął na teren prywatny w sytuacji kiedy
    nie istniały podstawy prawne, dlaczego odmówił przejrzenia dowodów wpłaty,
    dlaczego uporczywie odmawia rozmowy przez tel. tylko kłamie przez swoich
    pracowników iż "jest w terenie" ( nie był bo auto stoi wciąż pod kancelarią )

    Myślę sobie iż zadzwonie do sądu - czyli instytucji nadrzędnej...i co ? i
    klapa...mogę napisać skarge którą będą rozpatrywać miesiącami a ten cham
    Chmura bezprawnie wyniesie mi pół mieszkania !

    Ludzie czy my żyjemy w Państwie prawa ?? Co to jest by komornik mógł
    bezkarnie, niekompetetnie szargać komuś nerwy ?!

    Rozważam oddanie sprawy do prokuratury i policji. Poradźcie co powinieniem
    zrobić by oczyścić się ( tylko z czego ???? ) i ikarać komornika Chmure i
    całą jego kanclearie w Rudzie Śląskiej.

    Czy to już dno tego państwa?

  • 2. Data: 2005-10-04 12:41:32
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    c...@g...pl napisał(a):

    > Sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej wydał wyrok na zapłate zadłużenia do PEC-u.
    > Zadłużenie wg. mnie zostało spłacone, szły przelewy których potwierdzenie
    > wydrukowałem jakby spodziewając się tego co mosie sie zdarzyć.

    Skoro zadluzenie zostalo splacone to jak sad mogl wydac wyrok o zaplate?

> [...]
    > dowody uregulowania płatności postraszyli policją iż ich to nic nie obchodzi

    Komornik ma wyrok. Na jego podstawie dziala. Jak sad mogl, widzac dowody
    zaplaty wydac krzywdzacy wyrok, nie rozumiem.

    > Ludzie czy my żyjemy w Państwie prawa ?? Co to jest by komornik mógł
    > bezkarnie, niekompetetnie szargać komuś nerwy ?!

    Komornik dostaje do lapy wyrok i dziala. I doskonale wie, ze dluznicy
    beda kombinowac jak kon pod gore zeby albo w mieszkaniu nic nie bylo,
    albo zeby komornika nie wpuscic albo cokolwiek zeby tego komornika szlag
    trafil raz a dobrze. Niewdzieczna robota :)

    > Rozważam oddanie sprawy do prokuratury i policji. Poradźcie co powinieniem
    > zrobić by oczyścić się ( tylko z czego ???? ) i ikarać komornika Chmure i
    > całą jego kanclearie w Rudzie Śląskiej.

    Czy sad NIE WYDAL wyroku nakazujacego zaplate? Jesli NIE WYDAL to
    komornik dziala bezprawnie i ogolnie jest bezczelny.

    > Czy to już dno tego państwa?

    A nie wiem w ktorym miejscu sie znajdujesz, ja co i rusz dowiaduje sie,
    ze pode mna jest jeszcze troche miejsca zaraz po tym jak wlasnie to
    miejsce zajmuje :D

    Z poważaniem
    Juzek Kocimientka

  • 3. Data: 2005-10-04 12:44:13
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Z dużej chmury mały deszcz, ale ja bym nie popuścił.
    Piotr

  • 4. Data: 2005-10-04 13:04:55
    Od: " " <c...@g...pl>

    Juzek nie zorzumiałeś.
    Najpierw był wyrok sądu, potem spłata zadłużenia, a potem interwencja
    komorników. Na jakiej podstawie ?? Czy kogokolwiek interesuje że wyrok został
    wykonany? chyba nie widząc co się dzieje. To wielki skandal. Podajcie jak
    gościa załatwić który bezprawnie i bezkarnie włamał się na mój teren.

    PIS ?
    Prokuratura ?

  • 5. Data: 2005-10-04 13:06:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Juzek Kocimientka napisał(a):

    > Skoro zadluzenie zostalo splacone to jak sad mogl wydac wyrok o zaplate?

    Nie zauważyłaś że zadłużenie zostało spłacone tylko według niego?
    Widocznie według powoda i sądu nie zostało spłacone. Było się odwołać od
    wyroku !!!

    > Komornik ma wyrok. Na jego podstawie dziala. Jak sad mogl, widzac dowody
    > zaplaty wydac krzywdzacy wyrok, nie rozumiem.

    Było się odwołać od tego "krzywdzącego" wyroku.
    Skoro wyrok jest prawomocny to trzeba płacić, choćby dług był spłacony
    już przed wydaniem tego wyroku. I tyle.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 6. Data: 2005-10-04 13:20:29
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > gościa załatwić który bezprawnie i bezkarnie włamał się na mój teren.

    Prawnie. Miał wyrok. Komornik reprezentuje Państwo Polskie.

    > PIS ?
    > Prokuratura ?

    Strasburg lub bezpośrednio Karol Strasburger.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2005-10-04 13:25:51
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Skoro zadluzenie zostalo splacone to jak sad mogl wydac wyrok o zaplate?

    Wcale nie musi być wyroku, żeby wkroczył komornik. Mówię o wyroku dotyczącego
    konkretnej osoby.

    > Komornik ma wyrok. Na jego podstawie dziala. Jak sad mogl, widzac dowody
    > zaplaty wydac krzywdzacy wyrok, nie rozumiem.

    Twoje nierozumienie jest zapewne spowodowane brakiem praktyki. W Poznaniu i
    Warszawie (rewir III) działali komornicy wybierający sobie dłużników losowo z
    książki telefonicznej. Ten z Poznania wybrał sobie dłużnika o takim samym
    nazwisku jak dłużnik właściwy. Nastąpiło to po ustaleniu przez komornika, że
    właściwy dłużnik zmarł.

    > Komornik dostaje do lapy wyrok i dziala. I doskonale wie, ze dluznicy
    > beda kombinowac

    Bywa różnie. Pewna złośliwa dłużniczka uchylała się od spłaty zobowiązań.
    Wykorzystywała wszelkie typowe sztuczki (np. nieodbieranie wezwań) i była
    prawdziwym mistrzem w tych unikach. Sprawa była prościutka a pieniądze dostałem
    dopiero po 5 (słownie: pięciu) latach (chodziło o niezapłacony czynsz).
    Zaangażować się w to musiało kilka sądów, parę prokuratur, MS i trochę różnych
    instytucji. Dłużniczką była komornik rewiru VIII z Warszawy.

    > Niewdzieczna robota :)

    Ano niewdzięczna. Ale w kraju, gdzie komornik nie musi mieć żadnego
    wykształcenia jest to profesja dosyć poszukiwana. Jak zrezygnował słynny
    Andrzej C. ("kat ze Słupska") na jego miejsce zgłosiło się natychmiast 10
    kandydatów, w tym paru sedziów.

    > Czy sad NIE WYDAL wyroku nakazujacego zaplate? Jesli NIE WYDAL to
    > komornik dziala bezprawnie i ogolnie jest bezczelny.

    Ale nic mu nie można zrobić. Jeśli jeszcze ma tatusia wiceprezesa w sądzie
    (przypadek słupski) albo rodzinę w samorządzie (Bytów) to może wyprawiać co
    tylko chce. Jeśli chodzi o przypadek słupski to nie pomogły nawet interpelacje
    sejmowe w początkach kariery tego pana. A ile lat funkcjonowali "dwaj panowie
    B." z Krosna? Trzeba było kilkusetosobowej demonstracji pod kancelarią,
    filmowanej przez TV, żeby wreszcie zaczęto się interesować tymi panami. KRK
    podobnie jak rzecznik sądu dali wtedy w TV tak wykrętną odpowiedź na temat
    przestępczej działalności panów B., że trudno aby takie państwo miało
    jakikolwiek autorytet. Syn, Maciej B., były komornik zajmował się wymuszeniami
    rozbójniczymi za pomocą pistoletu, od przypadkowych osób. Uprawnienia
    komornicze stracił wiele lat wcześniej za jakieś przestępstwa a jego pracę
    firmował tatuś. Tatusia nie można było odwołać z funkcji komornika, bo nie
    odbierał żadnych wezwań i nie stawiał się nigdzie (oficjalnie był obłożnie
    chory). Funkcjonowali tak kilkanaście lat! Nadal twierdzisz, że "Komornik
    dostaje do lapy wyrok i dziala"?

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 8. Data: 2005-10-04 14:06:49
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Czapla" <k...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Ano niewdzięczna. Ale w kraju, gdzie komornik nie musi mieć żadnego
    > wykształcenia jest to profesja dosyć poszukiwana.

    Pisząc, że studia prawnicze lub administracyjne, to żadne wykształcenie
    obrażasz tu kilka osób.

  • 9. Data: 2005-10-04 14:10:04
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    " " <c...@g...pl> naskrobał/a w

    > Juzek nie zorzumiałeś.
    > Najpierw był wyrok sądu, potem spłata zadłużenia, a potem
    > interwencja komorników. Na jakiej podstawie??

    Na podstawie wniosku i (prawdopodobnie) nakazu zapłaty.

  • 10. Data: 2005-10-04 14:25:16

    Goomich <g...@u...to.wp.pl> napisał(a):

    > " " <c...@g...pl> naskrobał/a w

    > Na podstawie wniosku i (prawdopodobnie) nakazu zapłaty.

    czy ja jestem nienormalny czy naprawde to działa w taki sposób że dla
    komornika liczy się tylko nakaz sądu i nie ma znaczenia dla niego to czy
    wyrok sądu o zapłacie wykonałeś bo te fakty go nie interesują. Przychodzi po
    to by sie obłowić. TO NAJGŁUPSZA RZECZ JAKĄ SŁYSZAŁEM. ale cóż jaki kraj,
    taki system.

    ehhh żenada