eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników › Re: POLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
  • Data: 2005-10-04 14:25:16
    Temat: Re: POLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
    Od: " " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Goomich <g...@u...to.wp.pl> napisał(a):

    > " " <c...@g...pl> naskrobał/a w

    > Na podstawie wniosku i (prawdopodobnie) nakazu zapłaty.

    czy ja jestem nienormalny czy naprawde to działa w taki sposób że dla
    komornika liczy się tylko nakaz sądu i nie ma znaczenia dla niego to czy
    wyrok sądu o zapłacie wykonałeś bo te fakty go nie interesują. Przychodzi po
    to by sie obłowić. TO NAJGŁUPSZA RZECZ JAKĄ SŁYSZAŁEM. ale cóż jaki kraj,
    taki system.

    ehhh żenada