eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOLSAT CYFROWY - reklamacjaRe: POLSAT CYFROWY - reklamacja
  • Data: 2009-06-26 14:34:57
    Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Silos pisze:
    > cos krecisz, POLSAT nie ma mozliwosci stwierdzic czy karta jest
    > aktywna czy nie, bo tuner nic do nich nie wysyla a jedynie odbiera z
    > nieba. To ze karty nie sa aktywne to problem po twojej stronie, nie
    > potrafiles ich odopwiednio aktywowac. ONi nie wyslaliby ci
    > niesprawnych kart, a nawet jakby wyslali to nieswiadomie wiec nie
    > mogli stwierdzic "karty sa nieaktywne". W zaden sposob nie sa w stanie
    > na odleglosc sprawdzic czy karta dziala czy nie. Dekodery nie wysylaja
    > im takich informacji.
    > Na moj gust, to dostales karty, masz stary dekoder ktory nie radzi
    > sobie z nowymi kartami lub nie przepuszcza kodow. Moze bledna
    > aktualizacja softu z nieba. Przyczyn moze byc kilka. Trzeba bylo
    > zabrac dekoder i karte do reklamowki, udac sie do stoiska CP chocby w
    > hipermarkecie i im to polozyc na ladzie - niech walcza.
    No spoko, dzwoniłem własnie 4 razy aby mi to pomogli jakos odpalic,
    zrobilem tak jak bylo w instrukcji i nie zadziałało.

    Mialem dekodery wukupione na wlasnosc jesli ma to jakies znaczenie.

    Generalnie chodzi mi o to czy musze płacic za msc w których miałem
    odłączony Polsat z powodu płatnosci

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1