  • Data: 2009-06-26 14:58:50
    Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Od: Maverick <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...pl wrote:

    > Mialem dekodery wukupione na wlasnosc jesli ma to jakies znaczenie.
    >
    > Generalnie chodzi mi o to czy musze płacic za msc w których miałem
    > odłączony Polsat z powodu płatnosci

    Musisz zaplacic (bo nie wyslalem wypowiedzenia wczesniej itp), a potem
    na drodze cywilnej wniesc pozew o zwrot kasy ze wzgledu na niedzialanie
    uslugi (w umowie powinno byc co nieco w stylu: Za kazdy dzien
    niedzialania nalezy sie odszkodowanie w wysokosci 1/30 miesiecznego
    abonamentu lub cos podobnego - jak nie ma to szukaj na necie
    wyrokow/postanowien sadow w podobnych sprawach - bo juz bylo wiele razy)