-
1. Data: 2009-06-24 15:26:03
Temat: POLSAT CYFROWY - reklamacja
Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl>
Witam. Mam taką sytuację...
Mam podpisane 2 umowy na 2 dekodery na czas nieokreślony. W sierpniu
przyszły mi nowe karty, oraz info aby do dnia jakiegoś tam zmienić karty
oraz ze po tym dniu stare karty zostaną wyłączone. Tak się stało, stare
karty zostały wyłączone. Włożyłem nowe karty, postąpiłem zgodnie z
instrukcją ale karty nie zadziałały. Ani na jednym ani na drugim
dekoderze. Zgłosiłem problem do boku, koleś powiedział że za 2 godz
będzie wsio OK. Niestety, nie było, na drugi dzień zgłosiłem problem
ponownie i usłyszałem tę samą informację że za jakiś czas będzie OK.
Niestety nie było. Zgłosiłem po raz kolejny, powiedziano mi że
faktycznie karty nie są aktywne i że zaraz będzie OK. Niestety nie
było... darowałem sobie dzwonienie na jakiś czas, pomyślałem że trzeba
poczekać.
Jakoś w lutym przyszło mi pisemko że zalegam z abonamentem od września
do lutego. Oczywiście tego abonamentu nie płaciłem bo POLSAT mi nie
działał. Zadzwoniłem do BOK aby to wyjaśnić. Kobieta powiedziała że
karty faktycznie są nie aktywne i nie wie o co chodzi.
Napisałem więc pisemko z całym wyjaśnieniem oraz rezygnacje z usług
(wiem wiem, powinienem ją wysłac we wrześniu ale ja chcialem korzystac z
usług, nie chcialem rezygnowac)
Pisemko wysłałem w marcu, poleconym.
W maju dostałem odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to
jest powodem niedziałających kart. W pismie proszę mnie też o
uregulowanie opłat od wrzesnia do czerwca. Jest tez info ze umowa
zostanie rozwiazana w czerwcu...
Czy jest na to jakas rada aby nie płacic za ten okres w ktorym nie
korzystałem z POLSATU??
pozdr
-
2. Data: 2009-06-25 09:51:00
Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik <m...@g...pl> napisał
> Pisemko wysłałem w marcu, poleconym.
>
> W maju dostałem odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to
> jest powodem niedziałających kart. W pismie proszę mnie też o uregulowanie
> opłat od wrzesnia do czerwca. Jest tez info ze umowa zostanie rozwiazana w
> czerwcu...
To w końcu kiedy umowa została/zostanie rozwiązana zdaniem Polsatu? Bo
podałeś 2 terminy, które w kontekście żądania opłaty są wzajemnie sprzeczne.
M.
-
3. Data: 2009-06-25 15:05:45
Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl>
Maciek pisze:
> Użytkownik <m...@g...pl> napisał
>> Pisemko wysłałem w marcu, poleconym.
>>
>> W maju dostałem odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to
>> jest powodem niedziałających kart. W pismie proszę mnie też o
>> uregulowanie opłat od wrzesnia do czerwca. Jest tez info ze umowa
>> zostanie rozwiazana w czerwcu...
>
> To w końcu kiedy umowa została/zostanie rozwiązana zdaniem Polsatu? Bo
> podałeś 2 terminy, które w kontekście żądania opłaty są wzajemnie
> sprzeczne.
>
> M.
zdaniem polsatu umowa zostanie rozwiazana w czerwcu, pisemko wyslalem w
marcu, odpowiedz dostalem w maju zwykłym listem
-
4. Data: 2009-06-25 16:23:01
Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
m...@g...pl wrote:
> zdaniem polsatu umowa zostanie rozwiazana w czerwcu, pisemko wyslalem w
> marcu, odpowiedz dostalem w maju zwykłym listem
A karty przestały działać we wrześniu poprzedniego roku, na co masz
dowód na piśmie, dobrze rozumiem?
M.
-
5. Data: 2009-06-26 07:03:11
Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl>
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
> m...@g...pl wrote:
>
>> zdaniem polsatu umowa zostanie rozwiazana w czerwcu, pisemko wyslalem
>> w marcu, odpowiedz dostalem w maju zwykłym listem
>
> A karty przestały działać we wrześniu poprzedniego roku, na co masz
> dowód na piśmie, dobrze rozumiem?
>
> M.
przestały działać na poczatku wrzesnia 2008 ale dowodu na pismie nie
mam. Wywaliłem informacje ktora przyszla z kartami.
-
6. Data: 2009-06-26 08:48:17
Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik <m...@g...pl> napisał
> przestały działać na poczatku wrzesnia 2008 ale dowodu na pismie nie mam.
> Wywaliłem informacje ktora przyszla z kartami.
Chłopie, otrzeźwiej wreszcie ;) Sam napisałeś, że "W maju dostałem odpowiedz
że usłoga została odłączona we wrzesniu i to
jest powodem niedziałających kart." Czy coś jeszcze jest niejasne?
Maciek.
-
7. Data: 2009-06-26 09:30:08
Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
Od: Silos <c...@g...com>
cos krecisz, POLSAT nie ma mozliwosci stwierdzic czy karta jest
aktywna czy nie, bo tuner nic do nich nie wysyla a jedynie odbiera z
nieba. To ze karty nie sa aktywne to problem po twojej stronie, nie
potrafiles ich odopwiednio aktywowac. ONi nie wyslaliby ci
niesprawnych kart, a nawet jakby wyslali to nieswiadomie wiec nie
mogli stwierdzic "karty sa nieaktywne". W zaden sposob nie sa w stanie
na odleglosc sprawdzic czy karta dziala czy nie. Dekodery nie wysylaja
im takich informacji.
Na moj gust, to dostales karty, masz stary dekoder ktory nie radzi
sobie z nowymi kartami lub nie przepuszcza kodow. Moze bledna
aktualizacja softu z nieba. Przyczyn moze byc kilka. Trzeba bylo
zabrac dekoder i karte do reklamowki, udac sie do stoiska CP chocby w
hipermarkecie i im to polozyc na ladzie - niech walcza.
-
8. Data: 2009-06-26 14:32:21
Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl>
Maciek pisze:
> Użytkownik <m...@g...pl> napisał
>> przestały działać na poczatku wrzesnia 2008 ale dowodu na pismie nie
>> mam. Wywaliłem informacje ktora przyszla z kartami.
>
> Chłopie, otrzeźwiej wreszcie ;) Sam napisałeś, że "W maju dostałem
> odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to
> jest powodem niedziałających kart." Czy coś jeszcze jest niejasne?
>
> Maciek.
Stare karty działały jakos do 31 sierpnia, wlozylem nowe, nie
zadziałały, zgłosiłem do boku 3 czy 4 razy i na tym sie skonczylo.
Jeżeli miałem to odłączone za płatności to powinni mi o tym powiedziec,
przysłać jakieś upomnienie, czy chodzby wyświetlic info na dekoderze (co
zawsze robili). Tym razem tego nie było.
Poza tym jesli usługa nie jest dostarczana (odłączona za płatnosci we
wrzesniu) to czy trzeba normalnie opłacac abonament? W umowie nic o tym
nie ma.
W kwietniu po otrzymaniu pisma zadzwoniłem do boku i kobieta
poinformowałą mnie że faktycznie problem z nie działającym polsatem
został zgłoszony we wrzesniu i nie wie dlaczego nie jest to rozwiazane.
Nikt nie wspomniał o płatnosciach i tym razem.
-
9. Data: 2009-06-26 14:34:57
Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl>
Silos pisze:
> cos krecisz, POLSAT nie ma mozliwosci stwierdzic czy karta jest
> aktywna czy nie, bo tuner nic do nich nie wysyla a jedynie odbiera z
> nieba. To ze karty nie sa aktywne to problem po twojej stronie, nie
> potrafiles ich odopwiednio aktywowac. ONi nie wyslaliby ci
> niesprawnych kart, a nawet jakby wyslali to nieswiadomie wiec nie
> mogli stwierdzic "karty sa nieaktywne". W zaden sposob nie sa w stanie
> na odleglosc sprawdzic czy karta dziala czy nie. Dekodery nie wysylaja
> im takich informacji.
> Na moj gust, to dostales karty, masz stary dekoder ktory nie radzi
> sobie z nowymi kartami lub nie przepuszcza kodow. Moze bledna
> aktualizacja softu z nieba. Przyczyn moze byc kilka. Trzeba bylo
> zabrac dekoder i karte do reklamowki, udac sie do stoiska CP chocby w
> hipermarkecie i im to polozyc na ladzie - niech walcza.
No spoko, dzwoniłem własnie 4 razy aby mi to pomogli jakos odpalic,
zrobilem tak jak bylo w instrukcji i nie zadziałało.
Mialem dekodery wukupione na wlasnosc jesli ma to jakies znaczenie.
Generalnie chodzi mi o to czy musze płacic za msc w których miałem
odłączony Polsat z powodu płatnosci
-
10. Data: 2009-06-26 14:58:50
Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
Od: Maverick <m...@p...fm>
m...@g...pl wrote:
> Mialem dekodery wukupione na wlasnosc jesli ma to jakies znaczenie.
>
> Generalnie chodzi mi o to czy musze płacic za msc w których miałem
> odłączony Polsat z powodu płatnosci
Musisz zaplacic (bo nie wyslalem wypowiedzenia wczesniej itp), a potem
na drodze cywilnej wniesc pozew o zwrot kasy ze wzgledu na niedzialanie
uslugi (w umowie powinno byc co nieco w stylu: Za kazdy dzien
niedzialania nalezy sie odszkodowanie w wysokosci 1/30 miesiecznego
abonamentu lub cos podobnego - jak nie ma to szukaj na necie
wyrokow/postanowien sadow w podobnych sprawach - bo juz bylo wiele razy)