eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOLSAT CYFROWY - reklamacja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2009-06-24 15:26:03
    Temat: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl>

    Witam. Mam taką sytuację...

    Mam podpisane 2 umowy na 2 dekodery na czas nieokreślony. W sierpniu
    przyszły mi nowe karty, oraz info aby do dnia jakiegoś tam zmienić karty
    oraz ze po tym dniu stare karty zostaną wyłączone. Tak się stało, stare
    karty zostały wyłączone. Włożyłem nowe karty, postąpiłem zgodnie z
    instrukcją ale karty nie zadziałały. Ani na jednym ani na drugim
    dekoderze. Zgłosiłem problem do boku, koleś powiedział że za 2 godz
    będzie wsio OK. Niestety, nie było, na drugi dzień zgłosiłem problem
    ponownie i usłyszałem tę samą informację że za jakiś czas będzie OK.
    Niestety nie było. Zgłosiłem po raz kolejny, powiedziano mi że
    faktycznie karty nie są aktywne i że zaraz będzie OK. Niestety nie
    było... darowałem sobie dzwonienie na jakiś czas, pomyślałem że trzeba
    poczekać.

    Jakoś w lutym przyszło mi pisemko że zalegam z abonamentem od września
    do lutego. Oczywiście tego abonamentu nie płaciłem bo POLSAT mi nie
    działał. Zadzwoniłem do BOK aby to wyjaśnić. Kobieta powiedziała że
    karty faktycznie są nie aktywne i nie wie o co chodzi.
    Napisałem więc pisemko z całym wyjaśnieniem oraz rezygnacje z usług
    (wiem wiem, powinienem ją wysłac we wrześniu ale ja chcialem korzystac z
    usług, nie chcialem rezygnowac)

    Pisemko wysłałem w marcu, poleconym.

    W maju dostałem odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to
    jest powodem niedziałających kart. W pismie proszę mnie też o
    uregulowanie opłat od wrzesnia do czerwca. Jest tez info ze umowa
    zostanie rozwiazana w czerwcu...

    Czy jest na to jakas rada aby nie płacic za ten okres w ktorym nie
    korzystałem z POLSATU??

    pozdr


  • 2. Data: 2009-06-25 09:51:00
    Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał
    > Pisemko wysłałem w marcu, poleconym.
    >
    > W maju dostałem odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to
    > jest powodem niedziałających kart. W pismie proszę mnie też o uregulowanie
    > opłat od wrzesnia do czerwca. Jest tez info ze umowa zostanie rozwiazana w
    > czerwcu...

    To w końcu kiedy umowa została/zostanie rozwiązana zdaniem Polsatu? Bo
    podałeś 2 terminy, które w kontekście żądania opłaty są wzajemnie sprzeczne.

    M.


  • 3. Data: 2009-06-25 15:05:45
    Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl>

    Maciek pisze:
    > Użytkownik <m...@g...pl> napisał
    >> Pisemko wysłałem w marcu, poleconym.
    >>
    >> W maju dostałem odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to
    >> jest powodem niedziałających kart. W pismie proszę mnie też o
    >> uregulowanie opłat od wrzesnia do czerwca. Jest tez info ze umowa
    >> zostanie rozwiazana w czerwcu...
    >
    > To w końcu kiedy umowa została/zostanie rozwiązana zdaniem Polsatu? Bo
    > podałeś 2 terminy, które w kontekście żądania opłaty są wzajemnie
    > sprzeczne.
    >
    > M.
    zdaniem polsatu umowa zostanie rozwiazana w czerwcu, pisemko wyslalem w
    marcu, odpowiedz dostalem w maju zwykłym listem


  • 4. Data: 2009-06-25 16:23:01
    Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    m...@g...pl wrote:

    > zdaniem polsatu umowa zostanie rozwiazana w czerwcu, pisemko wyslalem w
    > marcu, odpowiedz dostalem w maju zwykłym listem

    A karty przestały działać we wrześniu poprzedniego roku, na co masz
    dowód na piśmie, dobrze rozumiem?

    M.


  • 5. Data: 2009-06-26 07:03:11
    Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    > m...@g...pl wrote:
    >
    >> zdaniem polsatu umowa zostanie rozwiazana w czerwcu, pisemko wyslalem
    >> w marcu, odpowiedz dostalem w maju zwykłym listem
    >
    > A karty przestały działać we wrześniu poprzedniego roku, na co masz
    > dowód na piśmie, dobrze rozumiem?
    >
    > M.
    przestały działać na poczatku wrzesnia 2008 ale dowodu na pismie nie
    mam. Wywaliłem informacje ktora przyszla z kartami.


  • 6. Data: 2009-06-26 08:48:17
    Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał
    > przestały działać na poczatku wrzesnia 2008 ale dowodu na pismie nie mam.
    > Wywaliłem informacje ktora przyszla z kartami.

    Chłopie, otrzeźwiej wreszcie ;) Sam napisałeś, że "W maju dostałem odpowiedz
    że usłoga została odłączona we wrzesniu i to
    jest powodem niedziałających kart." Czy coś jeszcze jest niejasne?

    Maciek.


  • 7. Data: 2009-06-26 09:30:08
    Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Od: Silos <c...@g...com>

    cos krecisz, POLSAT nie ma mozliwosci stwierdzic czy karta jest
    aktywna czy nie, bo tuner nic do nich nie wysyla a jedynie odbiera z
    nieba. To ze karty nie sa aktywne to problem po twojej stronie, nie
    potrafiles ich odopwiednio aktywowac. ONi nie wyslaliby ci
    niesprawnych kart, a nawet jakby wyslali to nieswiadomie wiec nie
    mogli stwierdzic "karty sa nieaktywne". W zaden sposob nie sa w stanie
    na odleglosc sprawdzic czy karta dziala czy nie. Dekodery nie wysylaja
    im takich informacji.
    Na moj gust, to dostales karty, masz stary dekoder ktory nie radzi
    sobie z nowymi kartami lub nie przepuszcza kodow. Moze bledna
    aktualizacja softu z nieba. Przyczyn moze byc kilka. Trzeba bylo
    zabrac dekoder i karte do reklamowki, udac sie do stoiska CP chocby w
    hipermarkecie i im to polozyc na ladzie - niech walcza.


  • 8. Data: 2009-06-26 14:32:21
    Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl>

    Maciek pisze:
    > Użytkownik <m...@g...pl> napisał
    >> przestały działać na poczatku wrzesnia 2008 ale dowodu na pismie nie
    >> mam. Wywaliłem informacje ktora przyszla z kartami.
    >
    > Chłopie, otrzeźwiej wreszcie ;) Sam napisałeś, że "W maju dostałem
    > odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to
    > jest powodem niedziałających kart." Czy coś jeszcze jest niejasne?
    >
    > Maciek.
    Stare karty działały jakos do 31 sierpnia, wlozylem nowe, nie
    zadziałały, zgłosiłem do boku 3 czy 4 razy i na tym sie skonczylo.
    Jeżeli miałem to odłączone za płatności to powinni mi o tym powiedziec,
    przysłać jakieś upomnienie, czy chodzby wyświetlic info na dekoderze (co
    zawsze robili). Tym razem tego nie było.
    Poza tym jesli usługa nie jest dostarczana (odłączona za płatnosci we
    wrzesniu) to czy trzeba normalnie opłacac abonament? W umowie nic o tym
    nie ma.

    W kwietniu po otrzymaniu pisma zadzwoniłem do boku i kobieta
    poinformowałą mnie że faktycznie problem z nie działającym polsatem
    został zgłoszony we wrzesniu i nie wie dlaczego nie jest to rozwiazane.
    Nikt nie wspomniał o płatnosciach i tym razem.


  • 9. Data: 2009-06-26 14:34:57
    Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl>

    Silos pisze:
    > cos krecisz, POLSAT nie ma mozliwosci stwierdzic czy karta jest
    > aktywna czy nie, bo tuner nic do nich nie wysyla a jedynie odbiera z
    > nieba. To ze karty nie sa aktywne to problem po twojej stronie, nie
    > potrafiles ich odopwiednio aktywowac. ONi nie wyslaliby ci
    > niesprawnych kart, a nawet jakby wyslali to nieswiadomie wiec nie
    > mogli stwierdzic "karty sa nieaktywne". W zaden sposob nie sa w stanie
    > na odleglosc sprawdzic czy karta dziala czy nie. Dekodery nie wysylaja
    > im takich informacji.
    > Na moj gust, to dostales karty, masz stary dekoder ktory nie radzi
    > sobie z nowymi kartami lub nie przepuszcza kodow. Moze bledna
    > aktualizacja softu z nieba. Przyczyn moze byc kilka. Trzeba bylo
    > zabrac dekoder i karte do reklamowki, udac sie do stoiska CP chocby w
    > hipermarkecie i im to polozyc na ladzie - niech walcza.
    No spoko, dzwoniłem własnie 4 razy aby mi to pomogli jakos odpalic,
    zrobilem tak jak bylo w instrukcji i nie zadziałało.

    Mialem dekodery wukupione na wlasnosc jesli ma to jakies znaczenie.

    Generalnie chodzi mi o to czy musze płacic za msc w których miałem
    odłączony Polsat z powodu płatnosci


  • 10. Data: 2009-06-26 14:58:50
    Temat: Re: POLSAT CYFROWY - reklamacja
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    m...@g...pl wrote:

    > Mialem dekodery wukupione na wlasnosc jesli ma to jakies znaczenie.
    >
    > Generalnie chodzi mi o to czy musze płacic za msc w których miałem
    > odłączony Polsat z powodu płatnosci

    Musisz zaplacic (bo nie wyslalem wypowiedzenia wczesniej itp), a potem
    na drodze cywilnej wniesc pozew o zwrot kasy ze wzgledu na niedzialanie
    uslugi (w umowie powinno byc co nieco w stylu: Za kazdy dzien
    niedzialania nalezy sie odszkodowanie w wysokosci 1/30 miesiecznego
    abonamentu lub cos podobnego - jak nie ma to szukaj na necie
    wyrokow/postanowien sadow w podobnych sprawach - bo juz bylo wiele razy)

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1