  • Data: 2009-01-28 12:56:14
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 13:39:00 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Z powodu art. 4, który takie prawo kierowcy auta daje.

    Czyli ten artykuł daje bezwzględne prawo do rozjeżdżania rowerzystów na
    pasach?

    > No właśnie. A kierujący autem na to liczy i wie, że przejedzie zanim ten
    > zdąży w takiej sytuacji wejść na przejście.

    LOL. Już chyba za bardzo fantazjujesz. "Jedzie sobie 50 km/h; założę, że w
    ciągu tych 15 metrów pobije rekord w drodze hamowania roweru... a nawet jak
    go rozjadę, to przecież jest art. 4., który daje mi prawo nawet go zabić".

    Jeszcze raz odsyłam do dalszej części tego artykułu. Z takich okoliczności
    ewidentnie wynikałoby, że się taki rowerzysta do przepisów nie dostosuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik