  • Data: 2009-01-28 13:10:09
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 13:52:29 +0100, Noel napisał(a):

    > Przecież w tym przykładzie to kierowca jest odpowiednikiem rowerzysty a
    > maszynista kierowcy.
    > Mam wymagać od maszynisty pociągu, żeby przed każdym przejazdem zwalniał
    > i się rozglądał na boki, bo może jakaś osobówka 110km/h przez przejazd
    > przejechać?

    Chodziło mi o zrócenie uwagi na widzenie tylko tego, co w promieniu 3
    metrów od własnego pojazdu. Skoro jest możliwe poszerzenie tego zakresu w
    przypadku przejazdu kolejowego, to i na pasach się da. "Nie chciało mi się"
    to już tragiczna wymówka :) "Skręcając łypnąłem na ułamek sekundy na
    najbliższe otoczenie przejścia dla pieszych" to nie to samo co "wykonując
    manewr zmiany kierunku ruchu i przejazdu przez przejście dla pieszych
    zachowałem szczególną ostrożność".

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik