  • Data: 2009-01-28 13:01:50
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 13:40:04 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Ma taki obowiązek. Nie ma obowiązku spodziewać się hiszpańskiej inkwizycji.

    Nikt nie spodziewał się hiszpańskiej inkwizycji! ;)

    Czyli kierujący pojazdem ma niezachowaywać szczególnej ostrożności?
    Zupełnie olewać nieprzepisowo jadące pojazdy? To chyba najczęściej
    nadużywany przepis "panie Władzo, gdyby on jechał przepisowo to bym go nie
    stuknął". I szybka riposta - "gdyby pan też jeździł przepisowo, nie
    doszłoby do kolizji".

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik