  • Data: 2004-03-19 17:57:46
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie po to sie jedzie na gape aby pozniej placic jeszcze wiecej. jesli ktos
    > jedzie bez biletu to zaklada w ogole za przejazd nie placic. co za tok
    > rozumowania? psychologia sie klania. a uczciwosc to pojecie wzgledne,
    > zwlaszcza w tym kraju.

    Hehehe biedne dziecko, najwyrazniej nie dociera do Ciebie ze tu nie ma
    zadnej dowolnosci (zaplace albo nie zaplace) Jak delikwent nie płaci to
    sprawa trafia do sądu i w konsekwencji płaci jeszcze wiecej...

    > pewnie, ze powinna byc nieunikniona ale niech on nie pisze, ze z pkp nie
    mozna
    > wygrac bo mozna i to nie jest takie trudne.

    Heh czekam w takim razie na wytyczne - jak wygrac z PKP? Tylko nie pisz o
    "trudnej sytuacji materialnej" bo popuszcze w spodnie...

    > a dla ciebie widac trudne jest
    > zrozumienie to, o czym ja pisze.

    Nie tylko dla niej...

    > ale rolnicy nie dostaja bulek za darmo wiec nie mam do nich zalu.

    Ale mają za darmo płody rolne, które sobie sami wyprodukowali. Dostrzegasz
    analogię do tanich przejazdów kolejarzy?

    pdr
    Olo